ساخت سوله

سوله سازی - خریدی سوله - سوله سبک - ساخت سوله - فروش سوله

ساخت سوله

سوله سازی - خریدی سوله - سوله سبک - ساخت سوله - فروش سوله

نوین سوله سازنده سوله در انواع مختلف
سوله های خرپایی - سوله تیرورقی - سوله یو بی ام
ساخت سوله - خرید و فروش سوله - سوله دست دوم


جهت استعلام قیمت و مشاوره با شماره زیر تماس بگیرید

09199911554

  • ۰
  • ۰


دوربین مداربسته تحت شبکه 

دوربین های مداربسته تحت شبکه دارای انواع و برندهای مختلفی هستند که هریک مناسب موقعیت و کاربری خاصی است , در این مقاله قصد داریم به شرح انواع دوربین به جهت انتخاب بهترین دوربین مداربسته تحت شبکه بپردازیم . 

دوربین های مدار بسته تحت شبکه با دید در شب :

دوربین های مدار بسته آی پی  IP تحت شبکه با دید در شب عموما در محیط های بیرونی مانند محیط های صنعتی و باز مورد استفاده بوده و معمولا نسبت به انواع دیگر، کمتر مورد استفاده می باشد.

دوربین های مدار بسته تحت شبکه باکس :

دوربین های مدار بسته آی پی ip تحت شبکه باکس عموما در محیط های بیرونی مانند محیط های صنعتی به طور گسترده مورد استفاده قرار گرفته و لزوما فروش دوربین مداربسته تحت شبکه باکس از انواع دیگر رایج تر می باشد.

دوربین های مدار بسته مینیاتوری تحت شبکه :

معمولا به علت محدودیت های فنی در ساخت این دوربین ها به علت کوچکی آن، به مراتب از نوع آنالوگ آن کمتر یافت می شود. ابعاد کوچک آن ها باعث شده تا بتوان از آن ها در مکان های مخفی استفاده کرد .

دوربین های بی سیم تحت شبکه :

دوربین تحت شبکه بیسیم IP تحت شبکه نسبت به انواع آنالوگ آن از بهره وری و کارایی بیشتری برخوردار بوده ولی به علت قیمت دوربین مدار بسته تحت شبکه بی سیم که نسبتا بالا هستند کمتر مورد استفاده قرار می گیرند.

دوربین های تحت شبکه دام :

از این نوع دوربین ها در موارد متعددی می توان استفاده کرد شکل ظاهری آن ها به صورت نیمکره است و ابعاد نسبتا کوچکی هم دارند به همین دلیل مناسب برای محل هایی چون فروشگاه ها , اداره ها و منازل مسکونی هستند . 

دوربین های تحت شبکه ثابت : 

دوربین های تحت شبکه ثابت دوام بالایی دارند و در عین حال از قیمت نسبتا ارزانی هم برخوردارند , یکی از انواع دوربین های کاربردی همین دوربین تحت شبکه ثابت است .


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی