ساخت سوله

سوله سازی - خریدی سوله - سوله سبک - ساخت سوله - فروش سوله

ساخت سوله

سوله سازی - خریدی سوله - سوله سبک - ساخت سوله - فروش سوله

نوین سوله سازنده سوله در انواع مختلف
سوله های خرپایی - سوله تیرورقی - سوله یو بی ام
ساخت سوله - خرید و فروش سوله - سوله دست دوم


جهت استعلام قیمت و مشاوره با شماره زیر تماس بگیرید

09199911554

  • ۰
  • ۰

علائم اوتیسم در کودکان

بیماری اوتیسم در کودکان مشکلات زیادی را برای خانواده ها به همراه خواهد داشت , اما والدینی که می خواهند کودکشان در آینده همانند افراد عادی زندگی کنند بایستی یکسری سختی ها و مشکلات را به جهت درمان این بیماری تحمل کنند .

علت عمده بروز اختلال اوتیسم به مواردی چون : اختلالات کروموزومی , عوامل ژنتیکی , عوامل جنینی , عوامل شناختی و ناهنجاری های مغزی بر می گردد .

علائم اوتیسم در کودکان و درمان آن

دلایل اصلی اوتیسم همان ها بود که در بالا گفته شد , 15 ژن مختلف در این بیماری نقش دارند به همین دلیل هم بیماری با اختلالات پیچیده محسوب می شود . حال این سوال برای بسیاری افراد پیش می آید که آیا بیماری اوتیسم درمان میشود ؟

روند رشد این بیماری را می توان با روش هایی کنترل کرد . درمان دارویی اوتیسم , گفتار درمانی ها , کار درمانی و .. از روش 

های تشخیص و درمان این بیماری است .

علائم اوتیسم در کودکان و مشاوره با متخصصین 

اگر کودک از طرف شما و یا دکتر مخصوص خود مظنون به اُتیسم باشد به هر حال بایستی توسط شخصی که در زمینه اُتیسم تخصص دارد معاینه دقیق شود و تست های اتیسم انجام شود. ممکن است این فرد یک روانشناس ، روانپزشک و یا یک متخصص رشد اطفال باشد .گاهی ممکن است برای یک تشخیص دقیق و درمان به یک تیم متخصص نیاز شود این تیم می تواند از افراد زیر تشکیل شود :

1. رفتار درمان : این شخص می تواند علاوه برکمک به بهبود توانائی های کودک در کارهای روزانه مانند لباس پوشیدن ، غذا خوردن و سایر کارهای استقلالی، همچنین در بهبود وضعیت حواس پنجگانه ، قدرت تشخیص و سایر توانائی های کودک او را یاری کند.

2. کار درمان : یک کار درمان، کودک را در استفاده درست از عضلات و اندامهای بدن برای انجام کارهای بزرگ و کوچک بدنی می تواند یاری کند .

3. گفتار درمان : در بهبود وضعیت گفتار کودک و افزایش توانائی او در مهارتهای کلامی بسیار مؤثر است .



نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی