ساخت سوله

سوله سازی - خریدی سوله - سوله سبک - ساخت سوله - فروش سوله

ساخت سوله

سوله سازی - خریدی سوله - سوله سبک - ساخت سوله - فروش سوله

نوین سوله سازنده سوله در انواع مختلف
سوله های خرپایی - سوله تیرورقی - سوله یو بی ام
ساخت سوله - خرید و فروش سوله - سوله دست دوم


جهت استعلام قیمت و مشاوره با شماره زیر تماس بگیرید

09199911554

  • ۰
  • ۰

دوربین مداربسته

برای خرید دوربین مداربسته باید یکسری موارد را در نظر داشت و بر اساس آن ها اقدام به خرید نمود , به طور مثال آنچه که در دوربین های مداربسته اهمیت دارد : نوع دوربین مداربسته , قیمت دوربین مداربسته , محل نصب دوربین مداربسته و .. است .

برای اینکه بهترین نوع دوربین مداربسته را خریداری کنید تمامی موارد بالا را در نظر داشته باشید , اکثر افراد به دنبال خرید دوربین مدار بسته ارزان هستند در این موارد توصیه می شود علاوه بر قیمت به کیفیت دوربین نیز توجه کنید . دوربین های بی کیفیت طول عمرپایینی دارند و هزینه های زیادی را به خریدار تحمیل می نمایند .

انواع دوربین مداربسته

امروزه دوربین های مداربسته با توجه به کاربردهای مختلف و حساسیت محل مورد نظر در شکل ها و صورت های مختلف طراحی و ساخته شده است و به همین دلیل هم قیمت انواع دوربین مداربسته باهم متفاوت است .

دوربین مدار بسته Pin Hole 

دارای ابعاد کوچکی میباشد ( حدود 3 در 3 سانتیمتر ) دارای لنز ثابت و میکروفن جهت دریافت صدا.

دوربین پین هل ( و یا دوربین لنز سوزنی ) به دلیل حجم کم و لنز کوچک خود این امکان را دارد تا از پشت یک سوراخ 3 میلیمتری ، بصورت مخفی به ما تصویر دهد. این دوربین کیفیت بالایی ندارد و بیشتر برای محیط های کوچک و دارای نور مناسب ( بصورت مخفی ) نصب و راه اندازی میشود .

دوربین های دام ( گنبدی ) Dome Type

دوربینهای دام یا گنبدی شکل که معمولا بر روی سقف نصب میگردد ( براکتهای دیواری نیز برای این مدل موجود میباشد) . کاور گنبدی شکل ، ظاهری زیبا به این دوربین بخشیده که باعث میگردد در محیط های داخلی اداری و تجاری مورد توجه قرار گیرد . البته در بعضی مدل ها ی این دوربین از کاورهای weather proof ( ضد آب ) و کاور های Vandal ( ضد ضربه ) استفاده شده که نصب آن در محیط های باز ( Out Door ) امکان پذیر میکند.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی