ساخت سوله

سوله سازی - خریدی سوله - سوله سبک - ساخت سوله - فروش سوله

ساخت سوله

سوله سازی - خریدی سوله - سوله سبک - ساخت سوله - فروش سوله

نوین سوله سازنده سوله در انواع مختلف
سوله های خرپایی - سوله تیرورقی - سوله یو بی ام
ساخت سوله - خرید و فروش سوله - سوله دست دوم


جهت استعلام قیمت و مشاوره با شماره زیر تماس بگیرید

09199911554

  • ۰
  • ۰

نصاب دوربین مداربسته 

نصب دوربین مداربسته در تهران و شهرستان ها می تواند از طرف نمایندگی که دوربین خود را از آن تهیه کردید صورت گیرد و یا با در اختیار داشتن شماره تلفن نصاب دوربین مداربسته می توانید این کار را به ثمر برسانید .

در هر صورت سعی کنید خود وارد عمل نشده و این کار را به عهده ی کارشناس دوربین مداربسته بگذارید چرا که نصب این تجهیزات اهمیت بسیار زیادی دارد و هر گونه بی دقتی در آن ضررهایی را برای شما به همراه خواهد آورد .

نصاب دوربین مداربسته 

در ذیل به چند نمونه از دلایل فراوان اهمیت نصب دوربین مدار بسته اشاره می کنیم:

• ترساندن مجرمین

دوربین مداربسته ای که در محل های مناسب نصب شده باشد مجرم احتمالی را بر آن می دارد تا از انجام جرم دست بردارد و محل دیگری که ضریب امنیتی پایین تری دارد را برای انجام جرم انتخاب نماید.

• جلوگیری از سرقت 

طبق مطالعات انجام شده در صنایع کوچک نصب دوربین مداربسته میزان متضرر شدن از بابت سرقت های درونی و بیرونی را به نصف کاهش می دهد.

• افزایش بهره وری

بهره وری نیروی کار بزرگ ترین دغدغه ای است که امروزه تجارت و صنعت با آن مواجه است . سیستم های نظارت تصویری کمک می کنند تا حتی در هنگامی که شما ( به عنوان مدیر مجموعه ) در محل حضور ندارید افراد بهترین رفتار کاری را از خود نشان دهند .

• کاهش مسئولیت و بدهی

بسیاری از مجرمین به دنبال کسب سود از طریق ایجاد ادعاهای دروغین علیه شرکت ها می باشند . بدون داشتن شواهد برای دفاع از خود مسئولین این شرکت ها ممکن است بعضاً محکوم به پرداخت هزینه های گزافی شوند . دوربین مداربسته راهی مؤثر برای جلوگیری از این وقایع به شمار رفته و علیه چنین ادعاهایی مفید خواهد بود .

• محافظت از اطلاعات

رقبای شما همواره حاضرند هزینه های بالایی را برای اشراف و آگاهی از اسرار شرکت شما بپردازند . دوربین هایی که با استراتژی دقیق نصب شده باشند از دسترسی آن ها و هم چنین قصد آن ها برای سرقت اطلاعات شما جلوگیری می کنند.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی