ساخت سوله

سوله سازی - خریدی سوله - سوله سبک - ساخت سوله - فروش سوله

ساخت سوله

سوله سازی - خریدی سوله - سوله سبک - ساخت سوله - فروش سوله

نوین سوله سازنده سوله در انواع مختلف
سوله های خرپایی - سوله تیرورقی - سوله یو بی ام
ساخت سوله - خرید و فروش سوله - سوله دست دوم


جهت استعلام قیمت و مشاوره با شماره زیر تماس بگیرید

09199911554

  • ۰
  • ۰


دوربین مداربسته چیست ؟

پکیج دوربین مداربسته را می توان بجای اینکه دوربین و تجهیزاتش را جداگانه تهیه کرد خریداری نمود , پکیج دوربین مداربسته ارزان است و می توان با صرف هزینه ی کمتری آن را تهیه کرد .

قیمت پک کامل دوربین مداربسته با توجه به نوع دوربین و تجهیزات آن است که تعیین می شود برای کاهش هزینه های خرید دوربین مداربسته می توان یک پک از برند معتبر دوربین مداربسته تهیه نمود .

برای اینکه قیمت دوربین مدار بسته تعیین شود باید در ابتدا نوع نیاز و کاربری آن مشخص شود و سپس بر اساس آن اقدام به خرید نمود .

انواع دوربین مداربسته 

چگونگی کار دوربین آی پی؟

آنچه که به عنوان یک دوربین IP شناخته می شود، در واقع، یک دوربین دیجیتال است با پردازش تصویر آنالوگ و سیستم کد گذاری داخلی و سپس انتقال اطلاعات ویدئویی دیجیتال توسط اتصال اترنت به یک کامپیوتر یا دستگاه های مشابه. این روش انتقال است که باعث شده آنرا را دوربین IP بنامیم. در دوربین آی پی معمولاً از سنسور CMOS و گاهی از سنسور CCD استفاده می شود.

عموماً، دوربین های نظارت تصویری IP به یک وب سرور و سیستم کد گذاری و پردازش گر بر روی بورد مجهز می باشند. دوربین شبکه ترکیبی از قابلیت های یک دوربین با برخی از قابلیت های کامپیوتری است. به این ترتیب، آنها نیازی به اتصال مستقیم به کامپیوتر برای کار کردن ندارند و می توانند در هر نقطه ای در طول یک شبکه قرار گیرند. دوربین های آی پی بعنوان بخشی از تجهیزات تحت شبکه مانند سایر کامپیوتر های در شبکه، آدرس اختصاصی IP خود را خواهند داشت و به صورت مستقیم به شبکه سیمی یا بی سیم متصل می شوند.

چگونگی کار دوربین آنالوگ؟

دوربین های آنالوگ با حسگر CCD و گاهی با CMOS عرضه می شوند و سیگنال های ویدیویی حاصل از سنسور به صورت دیجیتال پردازش شده ولی قبل از انتقال نیاز است که به صورت آنالوگ برگردد تا بتوان آنرا توسط سایر تجهیزات آنالوگ مانند تلویزیون دریافت نمود.



نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی