ساخت سوله

سوله سازی - خریدی سوله - سوله سبک - ساخت سوله - فروش سوله

ساخت سوله

سوله سازی - خریدی سوله - سوله سبک - ساخت سوله - فروش سوله

نوین سوله سازنده سوله در انواع مختلف
سوله های خرپایی - سوله تیرورقی - سوله یو بی ام
ساخت سوله - خرید و فروش سوله - سوله دست دوم


جهت استعلام قیمت و مشاوره با شماره زیر تماس بگیرید

09199911554

  • ۰
  • ۰

دوربین مداربسته برای باغ

نصب دوربین مداربسته برای باغ می تواند با اهداف مختلفی انجام شود. یکی از اهداف مهمی که اکثر مشتریان را به خرید این تجهیزات ترغیب می کند نظارت بر محل در زمان هایی که در ویلا حضور ندارند می باشد.

شما می توانید در زمان هایی که در ویلا حضور ندارید از این موضوع مطمئن شوید که نگهبان یا فردی که ویلا را به آن سپرده اید اقدام به اجاره ویلا بدون اجازه شما نمی کند.

با نصب دوربین مداربسته می توانید ورود و خروج افراد مختلف را به ویلا چک کرده و از انجام درست امور توسط فرد مورد نظر آگاه شوید.

از جمله کاربردهای دیگر سیستم نظارتی می توان به مشاهده تصاویر دوربین از راه دور اشاره کرد. شما می توانید با اتصال سیستم نظارت تصویری خود به شبکه اینترنت از راه دور تصاویر دوربین مداربسته را به صورت زنده یا ضبط شده مشاهده نمایید.

انتخاب نوع سیستم نظارتی

انتخاب نوع سیستم نظارتی برای ویلا بستگی به اهداف و نیازهای شما دارد. معمولا با توجه به حساسیت پایین این اماکن از دوربین مداربسته آنالوگ HD برای این محل ها استفاده می شود.

اما در صورتی که کیفیت تصویر از اولویت بالایی برخوردار بوده یا دارای یک ویلا لوکس با لوازم گران قیمت می باشید پیشنهاد ما به شما استفاده از سیستم مداربسته تحت شبکه (IP) می باشد که می تواند تمام نیازهای شما را در زمینه نظارت تصویری پاسخگو باشد.

دوربین های مداربسته در هر نوع و مدلی که باشند موجب برقراری امنیت در محیط می گردند , دوربین های مداربسته را می توان بهترین و کاربردی ترین سیستم های نظارتی نام برد که با قیمت های ارزان و به صرفه ای ارائه می شوند .

برای نصب دوربین مداربسته در باغ یا ویلا بایستی از یک نصاب با تجربه و ماهر کمک گرفت نصب بدون دانش و آگاهی سبب خرابی دوربین و هم چنین عدم ضبط تصاویری باکیفیت می گردد .

تاریخ شروع و پایان نمایشگاه ایپاس

این نمایشگاه تا سال ۱۳۸۸ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار گردیده‌است. اما با توجه به شرایط ویژه نمایشگاه بین‌المللی تهران و اخذ بهای بسیار سنگین اجارهٔ غرفه از سوی شرکت کنندگانی که اقدام به عرضه محصولات خارجی می‌نمایند، تصمیماتی مبنی بر برگزاری نمایشگاه ایپاس در محلی دیگر برای سال ۱۳۸۹ اتخاذ گردید. با تلاش‌های بنیاد تعاون ناجا، این نمایشگاه در مصلی بزرگ امام خمینی برگزار می‌گردد. با توجه به مشکلات گرمای شدید تابستان در ادوار گذشته تصمیم مبنی بر آن شد تا تاریخ شروع و پایان نمایشگاه ایپاس از سال ۱۳۸۹ در پاییز و در مهر ماه برگزار گردد.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی