ساخت سوله

سوله سازی - خریدی سوله - سوله سبک - ساخت سوله - فروش سوله

ساخت سوله

سوله سازی - خریدی سوله - سوله سبک - ساخت سوله - فروش سوله

نوین سوله سازنده سوله در انواع مختلف
سوله های خرپایی - سوله تیرورقی - سوله یو بی ام
ساخت سوله - خرید و فروش سوله - سوله دست دوم


جهت استعلام قیمت و مشاوره با شماره زیر تماس بگیرید

09199911554

  • ۰
  • ۰


دوربین های مداربسته رم خور و یو اس بی 

از دوربین های مداربسته ای که کاربرد زیادی در موارد مختلف دارد می توان به دوربین های مداربسته رم خور و یو اس بی اشاره کرد , ویژگی این نوع دوربین های مداربسته عدم به کارگیری دستگاه دی وی آر در آنهاست .

دوربین مداربسته رم خور از 32گیگابایت تا 128گیگابایت موجود است که می تواند تصاویر و ویدیو ها را از 6 روز تا 1 ماه ضبط کند .

در مورد خرید انواع دوربین مدار بسته رم خور ارزان نیز باید دقت داشته باشید که محصول فوق دارای سنسور تصویر مناسب و کیفیت ساخت مطلوب باشد تا بتوانید با خیال راحت در مدت زمان آن را استفاده کنید.

زیرا سنسور های ارزان قیمت دارای افت تصویر در مدت زمان کم می باشند و باعث می شود تا در مدت کوتاهی استفاده از دوربین مدار بسته ، تصاویر شما کیفیت خود را از دست بدهند.

بیشتر انواع دوربین مداربسته با حافظه داخلی از نوع تحت شبکه بوده که می توانند تصاویر را توسط سیگنال وای فای نیز انتقال دهند.الیته انواع دوربین مداربسته حافظه داخلی تحت شبکه نیز موجود هستند که تنها با کابل Lan می توانند تصاویر را انتقال دهند و دارای وای فای نمی باشند.اما تنوع این مدلها در بازار کم است و بیشتر دوربین های دارای درگاه حافظه داخلی مجهز به تکنولوژی وای فای هستند و می توانند تصاویر را بطور مستقیم روی گوشی موبایل و یا بر بستر اینترنت انتقال دهند و شما با متصل کردن یک دوربین مداربسته به مودم وای فای خود می توانید تصاویر دوربین را در هر کجای دنیا که باشید بصورت آنلاین مشاهده کنید.

شرکت های حاضر در نمایشگاه ایپاس

ین نمایشگاه شامل دوربین های امنیتی، سیستم های پردازش فیلم و تصویر، ملزومات دوربین، تجهیزات دید درشب ، سیستم های صوتی و تصویری، پلیسی، ایمنی و امنیتی می باشد.

از جمله تجهیزات و خدمات قابل ارائه در شرکت های حاضر در نمایشگاه ایپاس مخابرات و کامپیوتر,حمل و نقل,تسلیحات و مهمات,یونیفرم و لباس,وسایل نور و تصویر,ترافیک,آتش نشانی، امداد و نجات,سیستم های آموزشی و مشاوره ای بود.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی