ساخت سوله

سوله سازی - خریدی سوله - سوله سبک - ساخت سوله - فروش سوله

ساخت سوله

سوله سازی - خریدی سوله - سوله سبک - ساخت سوله - فروش سوله

نوین سوله سازنده سوله در انواع مختلف
سوله های خرپایی - سوله تیرورقی - سوله یو بی ام
ساخت سوله - خرید و فروش سوله - سوله دست دوم


جهت استعلام قیمت و مشاوره با شماره زیر تماس بگیرید

09199911554

  • ۰
  • ۰

بهترین هارد برای دوربین مداربسته و دستگاه ضبط کننده 

DVRها وابسته به کامپیوتر(PC BASED)

این نوعDVRها به صورت کارتPCIهستند که روی یکی از اسلات های کامپیوتر قرار می گیرند و تصویر دریافتی از دوربین مدار بسته را بر روی هارد دیسک نصب شده در کامپیوتر ذخیره می کنند. قالب این دستگاه ها 4، 8، 16، 18، 24، 32 و 36 کاناله هستند که با توجه به قابلیت های دیگرشان تقسیم بندی های دیگری نیز دارند.

سیستم های دوربین مدار بسته آنالوگ و دیجیتالی

در طراحی های مدار بسته به صورت متداولی از این سیستم ها استفاده می شود. بخشی از سیستم به صورت آنالوگ و بخش نیز به صورت دیجیتال طراحی شده است. بخش آنالوگ از محل گرفتن تصاویر تا کنار دستگاه ضبظ کننده و کنترل کننده است و بخش دیجیتال ، عمل ضبط و نگهداری سیستم های فوق را به صورت دیجیتال انجام می دهد.

شرحی بر DVRدستگاه ضبط کننده دیجیتالی

DVR ( Digital Video Recorder ) دستگاه و یا سیستمی جهت ضبط و کنترل تصاویر که به آن گفته می شود که در انواع مختلف و با قابلیت های مختلف موجود می باشد. نوع بسیار قدیمی آن VCRمی باشد که تصاویر را بر روی نوار کاست ویدئویی ضبط می کردند. اما به سادگی آنهایی که به عنوان مثال 10 سال پیش استفاده می شدند، نیستند. این روزها حتی یک ضبط کننده ویدئویی ساده می تواند کارهایی بسیار بیشتر از فقط ضبط کردن تصاویر انجام دهد.

آنچه در مورد ضبط کننده های دوربین مدار بسته باید بدانیم

در حقیقت یک ضبط کننده تصاویر دیجیتال مختصر شده ی یک سیستم کامپیوتری می باشد و اغلب آنها بر روی سیستم عملیاتیLINUX  اجرا می شوند  . یک ضبط کننده دیجیتال تصاویر، تصاویر آنالوگ را از دوربین های مدار بسته دریافت می کند و آنها را دیجیتالی کرده و به صورت الکترونیکی ذخیره می کند. رایج ترین وسیله برای ذخیره سازی یک داریو هارددیسک است همانطور که در بیشتر کامپیوتر های شخصی استفاده می شود. بیشتر ضبط کننده های تصاویر دیجیتال به همراهmultiplexerتسهیم کننده و عملکرد رادار حرکتی ساخته می شوند.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی