ساخت سوله

سوله سازی - خریدی سوله - سوله سبک - ساخت سوله - فروش سوله

ساخت سوله

سوله سازی - خریدی سوله - سوله سبک - ساخت سوله - فروش سوله

نوین سوله سازنده سوله در انواع مختلف
سوله های خرپایی - سوله تیرورقی - سوله یو بی ام
ساخت سوله - خرید و فروش سوله - سوله دست دوم


جهت استعلام قیمت و مشاوره با شماره زیر تماس بگیرید

09199911554

  • ۰
  • ۰

پروژکتور های مکمل برای سیستم دید در شب دوربین مدار بسته

از تجهیزات و قابلیت های دوربین مداربسته می توان به دید در شب آن ها اشاره کرد , نصب پروژکتورهای مکمل برای سیستم دید در شب دوربین مداربسته بسیار اهمیت دارد چرا که دوربین های مداربسته در شب هم مانند روز بایستی قادر به ضبط تصاویر با کیفیت باشند .

دوربین های فاقد این قابلیت نمی توانند دوربین هایی کاربردی و مفید واقع شوند پس در هنگام خرید حتما به این قابلیت دوربین مداربسته توجه کنید .

پروژکتور های مکمل برای سیستم دید در شب دوربین مدار بسته

پروژکتور های مکمل برای سیستم دید در شب دوربین مدار بسته ؛ پروژکتورها برای افزایش دید در شب دوربین های مداربسته مورد استفاده قرار گرفته می شوند , این پروژکتورها با روشن کردن محیط امکان ضبط تصاویر را فراهم می کنند به همین دلیل هم استفاده از آن ها در برخی دوربین های مداربسته الزامی است .

پروژکتور دید در شب دوربین مداربسته یکی از انواع نورافکن ها می باشد که به وسیله آن می توان کل محیطی را که دوربین مداربسته پوشش داده است روشن کرد البته طول موج این پروژکتور مادون قرمز توسط انسان قابل رویت نیست و تنها دوربین مداربسته می تواند این روشنایی و نور را ببیند از این رو دوربین های مداربسته در شب از چشم افراد پنهان می ماند که قابلیت خوبی است چرا که برخی سارقان و خلافکاران اگر از این موضوع که یک دوربین مداربسته در محیط نصب شده است مطلع گردند اقدام به تخریب و از کار انداختن آن می کنند .

پروژکتور دید در شب دوربین مداربسته هیچ نور مرئی را در محیط ایجاد نمی کند و با نور نامرئی تمام محیط را روشن کرده و اقدام به تصویربرداری می کند . از این رو می توان به وسیله این پروژکتور ها به جهت بهره وری بیش تر دوربین مداربسته استفاده کرد .


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی