ساخت سوله

سوله سازی - خریدی سوله - سوله سبک - ساخت سوله - فروش سوله

ساخت سوله

سوله سازی - خریدی سوله - سوله سبک - ساخت سوله - فروش سوله

نوین سوله سازنده سوله در انواع مختلف
سوله های خرپایی - سوله تیرورقی - سوله یو بی ام
ساخت سوله - خرید و فروش سوله - سوله دست دوم


جهت استعلام قیمت و مشاوره با شماره زیر تماس بگیرید

09199911554

  • ۰
  • ۰

سوئیچ شبکه مناسب برای دوربین مداربسته 

از مهم ترین عناصر و قطعات دوربین مداربسته می توان به سوئیچ شبکه دوربین مداربسته اشاره کرد , سوئیچ ها دارای پورت های متفاوتی هستند که تعدادشان در هر کاربری هم تغییر می کند به طور مثال تعداد پورت های سوئیچ در کاربری های صنعتی بسیار بیش تر از کاربری های مسکونی و ساده تر است .

سوئیچ شبکه در دوربین مدار بسته چیست؟

سوئیچ ها از عناصر اصلی سیستم های مدار بسته شبکه هستند و برای اتصال و تبادل اطلاعات بین بخش های مختلف یک شبکه محلی (LAN) بکار می روند. سوئیچ ها دارای تعداد پورت و قدرت انتقال اطلاعات متفاوتی هستند. سوئیچ های معمولی دارای 4 تا 8 پورت و سوئیچ های پیشرفته تر با مصارف صنعتی بین 32 تا 128 پورت دارند. 

در هنگام انتخاب سوئیچ های شبکه باید به سه مورد زیر توجه نمود:

تعداد پورت

توان سوئیچ

میزان پهنای باند

زیرا توان کل سوئیج و توان مصرفی دستگاه های متصل به آن با یکدیگر متفاوت اند. همچنین سوئیچ های مختلف دارای پهنای باند ورودی و خروجی متفاوتی هستند که در رنج اعداد ۱۰/۱۰۰/۱۰۰۰Mbps برای دوربیین های مدار بسته قرار می گیرد. با یک مثال ساده می توان موضوع پهنای باند را توضیح داد . اگر مجموع حجم تصاویر انتقالی شما بیش از 100 Mbps باشد و سوئیچ شما از نوع 10/100 Mbps باشد. تصاویر با تاخیر به نمایش در خواهند آمد. 

سوئیچ POE در دوربین مدار بسته چیست؟

راه اندازی دوربین مدار بسته تحت شبکه به دو صورت انجام می گردد. یا بوسیله دستگاه ضبط NVR ای که بر روی خود دارای پورت POE است و یا تهیه جداگانه سوئیچ از نوع POE. سوئیچ های POE علاوه بر ارسال دیتا وظیفه تامین برق مصرفی دوربین های مدار بسته را نیز دارند. 

تفاوت سوئیچ و هاب سوئیچ

هر دو دارای وظیفه یکسانی هستند با این تفاوت که سطح دسترسی به اطلاعات در هاب سوئیچ ها برای همه یکسان است و محدودیتی ندارد اما بر خلاف آن سوئیچ ها سیستم عملکردی متفاوتی داشته به طوریکه برای آنها می توان به فراخور موارد امنیتی و نوع اطلاعات ارسالی برای هر گیرنده سطح دسترسی تعیین نمود.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی