ساخت سوله

سوله سازی - خریدی سوله - سوله سبک - ساخت سوله - فروش سوله

ساخت سوله

سوله سازی - خریدی سوله - سوله سبک - ساخت سوله - فروش سوله

نوین سوله سازنده سوله در انواع مختلف
سوله های خرپایی - سوله تیرورقی - سوله یو بی ام
ساخت سوله - خرید و فروش سوله - سوله دست دوم


جهت استعلام قیمت و مشاوره با شماره زیر تماس بگیرید

09199911554

۲۵ مطلب در فروردين ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

سوله فوق سبک صنعتی

سوله فوق سبک صنعتی

سوله سبک ، سازه ای فلزی میباشد  با سقف شیب دار که بر اساس محاسبات فنی خاص، طراحی و ساخته می شود. از این نوع سازه های سبک در کارخانه ها، انبارها، مرغداری ها، آشیانه های هواپیما، تعمیرگاه ها، فروشگاه ها و سالن های ورزشی که به قاب هایی با دهانه بزرگ نیاز است، مورد استفاده قرار میگیرد. در ساخت سوله صنعتی بدلیل بزرگ بودن ابعاد تیرها و ستون ها باید از تیرورق در پروفیل های سوله استفاده کرد. به علت کاربرد عمدتاً صنعتی از نظر طراحی، سوله متفاوت از سایر سازه ها است، مخصوصا اینکه قاب ها در این نوع سازه ها کاملاً متفاوت بوده و دارای شیب می باشند و دهانه ¬ها نیز نسبت به سایر سازه ها بزرگتر است. 

مراحل ساخت سوله فوق سبک صنعتی :

1. مرحله اول مشخص نمودن محل نصب و احداث سوله است

2. مرحله دوم تهیه جواز از واحدهای مربوطه است به جهت اخذ انشعاباتی مانند آب و گاز و .. است

3. مرحله سوم طراحی سوله و تهیه نقشه سازه است

4. مرحله ی چهارم ساخت سازه بر اساس نقشه ی موجود است

5. مرحله پنجم آماده سازی زمین محل نصب سازه است

6. این مرحله نوبت به نصب و فونداسیون بندی سازه است

7. سوله آماده ی بهره برداری است

همانطور که اشاره شد سوله فوق سبک صنعتی در موارد متعددی قابل استفاده است هزینه ساخت سوله سبک صنعتی نسبت به نوع سنگین آن ارزان تر است و به طور کلی سازنده سوله سبک سازه های خود را با وزن پایین و قیمت مناسب می سازد .

قیمت هر متر مربع سوله سبک بسیار به صرفه تر از سوله های سنگین صنعتی است که این یک قابلیت ایده آل محسوب می شود , سوله سبک قوسی و سوله سبک خرپایی دو نوع از سوله های سبک هستند که بسیار هم مورد استقبال واقع شده اند .



جهت استعلام قیمت و مشاوره با شماره زیر تماس بگیرید

مدیر فروش : نوین سوله

09199911554
  • haamed web
  • ۰
  • ۰

فروش سوله خرپایی

فروش سوله خرپایی

سوله، سازه ای فلزی با سقف شیب دار است که بر اساس محاسبات فنی خاص، طراحی و ساخته می شود. از این نوع سازه در کارخانه ها، انبارها، مرغداری ها، آشیانه های هواپیما، تعمیرگاه ها، فروشگاه ها و سالن های ورزشی که به قاب هایی با دهانه بزرگ نیاز است، استفاده می شود. بدلیل بزرگ بودن ابعاد تیرها و ستون ها باید از تیرورق در پروفیل های سوله استفاده کرد. به دلیل کاربرد عمدتاً صنعتی از نظر طراحی، سوله متفاوت از سایر سازه ها است، خصوصاً آنکه قاب ها در این نوع سازه ها کاملاً متفاوت بوده و دارای شیب می باشند و دهانه ¬ها نیز نسبت به سایر سازه ها بزرگتر است. که حتی فروش سوله دست دوم را هم در بر می گیرد. 

سوله سبک خرپایی یکی از انواع سوله هاست , که فروش سوله در تهران را بالا برده است

 از ویژگی های این نوع سوله ها می توان به ارزان قیمت بودن آن ها , سرعت بالای ساختشان , وزن کمشان و .. اشاره نمود .

یکی از شهرهایی که اقدام به ساخت و فروش این نوع سوله ها می کند شیراز است فروش سوله در شیراز به منظور استفاده ی از آن ها در شهرک های صنعتی , سالن های ورزشی , پارکینگ ها , تعمیرگاه ها و .. صورت می پذیرد.

فروش سوله خرپایی به دلایل متعددی فراگیر شده یکی از این دلایل مقاومت بی نظیر این سازه هاست که با ساخت اصولی آن ها حاصل می شود به همین دلیل هم از این نوع سازه ها عمدتا در موارد صنعتی چون انبار ها و سردخانه ها و کارخانه های سنگین استفاده می شود.

هزینه ساخت سوله سبک  به عنوان مثال سوله فروشی در کرج به پارامترهایی چون : 

مصالح مصرفی 

میزان تخصص افراد مجموعه 

کاربری سوله

 و سایر عوامل این چنینی بستگی دارد .

سوله سبک قوسی و سوله سبک خرپایی جز سوله های سبک هستند که هریک قابلیت های ویژه و منحصر به فردی دارند این سازه ها به دو صورت نو و کارکرده موجود هستند برخی شرکت هایی که اقدام به فروش سوله نو , و فروش سوله اقساطی می کنند سعی در ارائه سازه هایی با مقاومت بالا و قیمت پایین دارند که این به نفع خریدار و مشتری است .



  • haamed web
  • ۰
  • ۰

فروش سوله در شهرک صنعتی

از سوله ها در سالن های کارگاهی و تولیدی ها , سالن های ورزشی , سالن های صنعتی و .. استفاده می شود که در هریک ساختار سازه با دیگری متفاوت است , در ساخت سوله های صنعتی از متریال و مصالحی استفاده می شود که مقاومت زیادی دارد چرا که استحکام و ثبات در این سازه ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است .

مراحل ساخت سوله صنعتی شامل : طراحی سازه , ساخت سازه , نصب واحداث سازه

فروش و خرید سوله در شهرک صنعتی با استقبال زیادی همراه بوده چرا که این سازه های فلزی دارای مقاومت وانسجام بالایی هستند و می توان به راحتی از آن ها در کاربری های مختلفی استفاده نمود . سوله ساز در راستای کسب رضایت مشتریان خود از تجهیزات سوله سازی مدرن و به روز , افراد کارامد و با تجربه و متریال مرغوب استفاده می کند که این هم باعث افزایش کیفیت سوله و هم کاهش هزینه های تمام شده در آن می گردد .

قیمت سوله سازی 

قیمت سوله سازی در هر شرایطی ممکن است تغییر کند هزینه ها بر اساس نرخ روز متریال محاسبه خواهد شد هم چنین میزان سطح دانش علمی کارکنان و مهندسان مجموعه در این مورد بی تاثیر نیست هرچه سطح علمی آن ها بالاتر باشد هزینه ها نیز کاهش می یابد .

سوله مدرن

به منظور افزایش مزایای سوله و فروش سوله در شهرک صنعتی  و هم چنین کاهش نقاط ضعف، سوله های نوین و مدرن با شکل ها و گوناگونی های بسیاری معرفی شده است این نوع سوله ها دارای قیمت مناسب تری هم نسبت به سوله های قدیمی تری چون تیرورقی هستند. در میان سوله های مدرن، شرکت ما، سوله ای بر مبنای مقاطع توخالی ارائه نموده است . این سوله با کاهش کاستی های سولۀ فولادی از جمله کاهش حجم جوش توانست به عنوان گزینۀ مطلوب سوله سازی مدرن قرار گیرد . 



  • haamed web
  • ۰
  • ۰

مرکز فروش سوله دست دوم 

خریداران سوله های دست دوم به امید کاهش هزینه های خود اقدام به خرید سازه می کنند که گاهی با انتخاب ناآگاهانه ی شرکت فروش سازه این هدف عملی نخواهد شد و خریداران صاحب سازه هایی با کیفیت نه چندان خوب می شوند که هزینه های تعمیر و نگهداری آنان به میزان قابل توجهی زیاد است , مرکز فروش سوله دست دوم در هر شهر و استان نیز سوله هایی متناسب با خواست و نیاز متقاضیان ارائه می دهد .

انواع سوله های دست دوم

سازه های فلزی ساختمانی در انواع مختلفی وجود دارند و با نام های تجاری مختلفی خرید و فروش میشوند که هریک بیانگر یک نوع خاص از سوله های فلزی هستند انتخاب مناسب ترین سازه فلزی می تواند بسته به نوع فعالیت مد نظر برای اجرا در نظر گرفته شود. اگر قصد خرید سوله نو و یا خرید سوله دست دوم داشته باشید در گام اول باید این موارد را بدانید . 

سوله دست دوم تک دهانه به صورت ۸

سوله دست دوم دو یا چند دهنه با ستون مشترک به صورت ۸۸ یا ۸۸۸یا ۸۸۸۸

سوله دست دوم دو دهانه به صورت ۸۸

سوله دست دوم قوسی

سوله دست دوم چند ضلعی

با بررسی لیست قیمت سوله دست دوم می توان دریافت که قیمت این سوله ها نسبت به سوله های نو ارزانتر است , سوله دست دوم نیاز روز بازار است که دلیل این امر کاهش هزینه ها دلیل این امر است . فروش سوله دست دو معطوف به شرکت سوله سازی خاصی است و همه ی مجموعه ها این امکان را ندارند که سوله دست دوم بفروشند .

سوله دست دوم آماده ی بهره برداری است و با صرف کمترین زمان می توان واحد تولیدی یا صنعتی خود را به وسیله این سازه ها احداث نمود که این باعث صرفه جویی در زمان و هزینه ها خواهد شد .


  • haamed web
  • ۰
  • ۰

سوله سبک دست دوم

سوله سبک دست دوم

سوله سبک در اصطلاح به سازه‌های فلزی گفته می‌شود که سقف آن‌ها به صورت شیب‌دار طراحی و ساخته می‌شود.

سوله سبک ویژگی‌های زیادی دارد که توجه افراد را به خود جلب کرده است و در بسیاری از پروژه‌ها از این نوع سازه برای اسکلت استفاده می‌شود. البته سوله سبک تنها بخشی از صنعت سوله سازی محسوب می‌شود و گزینه‌های دیگری نیز وجود دارد:

1. سوله فوق سبک یا همان سوله لوله‌ای

2. سازه های ورقی خود نگهدارنده

3. سازه های چادری

سازنده سوله برای ساخت سوله ها , چه سوله های سبک و چه سوله های سنگین باید از مهارت و دانش زیادی برخوردار باشند . ساخت سوله از مراحل اولیه و مهم کار است که باید به آن توجه ویژه داشت و کاملا بر اساس متد ها و نقشه هایی که از قبل تهیه شده است ساخته شود در ساخت سوله باید به ابعاد آن توجه نمود که ابعاد هم با توجه به کاربری سوله تعیین می گردد .

ارتفاع سوله

سوله ها همانطور که گفته شد با کاربری های مختلفی ساخته می شوند که ارتفاع آن ها می تواند به نوع نیاز پروژه متغیر باشد اصولا سوله هایی بیش تر مورد استفاده قرار می گیرند که ارتفاع های بلندی دارند . حداقل ارتفاع سوله می تواند ۴ متر و حداکثر آن می تواند ۲۰ متر باشد . ماشین آلات نصب شده در سوله , انبار های سوله و فضای مورد نیاز در سوله نیز می توانند در تعیین ارتفاع سوله تاثیر گذار باشد . 

دو نوع از سوله های سبک , سوله سبک خرپایی و سوله سبک قوسی اند که وزن آن ها با تکنیک های به روز سبک سازی سوله تا حد زیادی کاهش یافته به همین دلیل هم جز سوله سبک و ارزان محسوب می شوند , قیمت هر متر مربع سوله سبک بسیار کمتر از سوله های سنگین است چرا که در ساخت آن ها از مصالح گران قیمتی چون فولاد کمتر استفاده شده است .

سوله سبک دست دوم هم در مواردی که واحد صنعتی یا تولیدی موقتی است و یا کیفیت سازه مهم نیست می تواند انتخاب خوبی باشد .


  • haamed web
  • ۰
  • ۰

فروش سوله در تهران

فروش سوله در تهران

یکی از زیباترین و جالب¬ترین سازه¬ های عمرانی سوله است , سوله معمولا جهت ساخت سالنهای صنعتی از مقاطع با مقطع متغیر استفاده می شود که ابعاد و وزن این مقاطع با توجه به کاربری هر واحد صنعتی تغییر می نماید. مهترین عوامل تعیین کننده در وزن سالنهای صنعتی عبارتند از : منطقه مورد نظر جهت ساخت سوله از جهت میزان سرعت وزش باد و همچنین میزان حداکثر بارش برف، دهانه سالن ، ارتفاع ستونها و در صورت نیاز جرثقیل سقفی .

تمامی مراحل ساخت سوله از شروع تا پایان زیرنظر سازمان های بازرسی کنترل کیفیت مجموعه صورت می پذیرد تا سازه ی ساخته شده کوچکترین عیب و ایرادی نداشته باشد از این رو لازم است از افراد آموزش دیده و متخصص در این جایگاه استفاده شود شرکت سوله سازی که حال حاضر که به ساخت این سازه های فلزی اشتغال دارند اندک نیستند اما تنها تعدادی از آن ها قادر به ساخت اصولی سازه ها هستند . شرکت های سوله سازی در تهران نیز با ساخت و فروش سوله نو و یا کارکرده دراین عرصه فعالیت می کنند , فروش سوله در تهران از سوی سازندگان و شرکت های بنام سوله سازی صورت می پذیرد که این نشان دهنده اهمیت این موضوع در صنعت است .

سوله ها عمدتا در مواردی چون ساخت مرغداری ها , گاوداری ها و دامداری ها , سالن های ورزشی , انبار مهمات و اردوگاه های نظامی , تولیدی ها و خطوط تولید , کارخانه ها , مرکز خریدها , اماکن مذهبی چون حسینیه ها و مساجد و بسیاری موارد دیگر قابل استفاده هستند .

مزایای سوله ها

از مزایای سوله ها می توان به موارد زیر اشاره کرد :

مقاومت بالای این نوع سازه ها

قیمت بسیار مناسب این سازه های فلزی 

دهانه های بزرگ سوله ها 

سرعت بالای ساخت و نصب این نوع سازه ها

و ..


  • haamed web
  • ۰
  • ۰

فروش سوله نو

فروش سوله نو

سوله فروشی کرج با ساخت و فروش سوله نو در این عرصه فعالیت حرفه ای و مستمر دارند . مجموعه هایی که دانش فنی بالایی در این زمینه دارند بهتر می توانند سازه هایی با استحکام تولید کنند , این نوع شرکت ها از تیم ها و گروه های متخصص و کارآزموده در ساخت سازه های خود استفاده می کنند که همین نقش مهمی را در موفقیت مجموعه ایفا می کند .

سوله سبک و ارزان را مجموعه ها با استفاده از ماشین آلات و تجهیزات سوله سازی امروزی تولید می کنند در این موارد از تکنیک های سبک سازی سوله استفاده می شود و وزن سازه تا حد زیادی کاهش می یابد با پایین آمدن وزن , قیمت و هزینه ساخت سوله نیز کاهش می یابد .

سازنده سوله که اقدام به ساخت سوله می کند باید نکاتی مهم در ساخت این سازه های فلزی را رعایت کنند توجه به این نکات می تواند تا حد زیادی سازه ای منسجم و مرغوب را به مشتری تحویل بدهد که این یکی از اهداف بزرگ شرکت های سوله سازی است . فروش سوله نو در هر شهر و موقعیت مکانی بنا به نوع آب و هوا و شرایط جوی منطقه امکان پذیر است .

نکاتی مهم در رابطه با ساخت سوله

ساخت سوله یکی از دغدغه های مهم کارفرمایان و صنعتگران عزیز میباشد. با اطلاع از این نکات مهم ، میتواند جهت سرشکن کردن هزینه ها اقدام نمایید. دوستان توجه داشته باشید که از ابتدای شروع یک طرح هدف باید متمرکز به مرحله تولید باشد . زیرا هدف از ایجاد و احداث سوله مسلما راه اندازی خط تولید میباشد . وتمامی هزینه ها در مسیر راه اندازی و استارت خط تولید صرف میشود . با نگاهی منطقی میتوان از صرف هزینه های بیهوده جلوگیری کرد . با برنامه ریزی و کنترل مناسب میتوان خیلی از هزینه های ریز و درشت بیهوده را در مسیر راه اندازی طرح بصورت بهینه مصرف کرد.



  • haamed web
  • ۰
  • ۰

سوله دست دوم ارزان

سوله دست دوم ارزان

سوله دست دوم ارزان : خریداران با تهیه لیست قیمت سوله دست دوم می توانند تا حدودی در مورد هزینه های ساخت سوله آگاهی پیدا کنند , قیمت سوله دست دوم در شهرهای صنعتی چون تهران و اصفهان با سایر نقاط کشور متفاوت است .

سوله سازی در اصفهان عمدتا با هدف استفاده در شهرک های صنعتی صورت می گیرد و شرکت سوله سازی ما در این شهر سعی در ساخت سازه هایی قدرتمند دارد تا قابل استفاده در کارخانه های صنعتی و پروژه های عظیم باشند .

امروزه عرضه سوله دست دو در بازار اهمیت یافته چرا که با استفاده از این سازه های از پیش آماده در زمان و هزینه ها صرفه جویی می شود هنگامی که کیفیت سازه برای کارفرمایان اهمیت چندانی نداشته باشد می توانند از سوله دست دو استفاده کنند البته فروشنده سوله دست دو باید تضمین کیفیت نسبی سازه خود را به خریدار بدهد تا بعد از خرید سوله در صورت ایجاد مشکل خریدار گرفتار هزینه های سرسام آور تعمیر و نگهداری سوله نشود .

سوله دست دوم در حد نو هم به نوبه خود می تواند انتخاب خوبی باشد این سازه ها خیلی قدیمی نیستند و از کیفیت نسبی خوبی برخوردارند اما قیمت مناسب تری نسبت به سوله های نو دارند سوله دست دوم ارزان است و سرعت بهره برداری از آن بالاست و در زمان کوتاهی آماده استفاده می گردد .

قیمت گذاری سوله دست دوم

سوله های دست دوم برای قیمت گذاری از پارامتر های زیادی تبعیت میکنند که در این مقاله تلاش داریم با بیان عوامل موثر بر قیمت سوله دست دوم کاربران گرامی را از نظر سطح اطلاعاتی بالاتر ببریم .

توجه داشته باشید  که قیمت نهایی سوله دست دوم براساس نرخ روزانه سازه های فولادی محاسبه شده و ممکن است قیمت اعلام شده برای این سازه ها در پیش فاکتور دارای اعتبار بسیار کوتاه مدتی باشد.

سوله های دست دوم معمولا بر اساس نقشه فنی موجود و میزان کارکرد قبلی و همچنین میزان آسیب در هنگام تخریب سازه اوله مورد بازسازی قرار میگیرند تا بتوانند به استاندارد های فنی ذکر شده در نقشه فنی سازه دست یابند . 




  • haamed web
  • ۰
  • ۰

خرید سوله دست دوم

خرید سوله دست دوم

یکی از انواع سوله های موجود سوله های دست دوم است , این نوع سوله ها پس از بازسازی و تعمیرات جزئی به خریدار تحویل داده می شود . بیش ترین دلیلی که خریداران را ترغیب به خرید سوله های دست دو نموده است قیمت نسبتا پایین آن ها در مقابل سوله های نو است خریداران می توانند به پرداخت هزینه نه چندان بالایی سازه ای متناسب با نیازشان تهیه کنند .

یکی از پارامترهایی که در خرید سوله های کارکرده باید به آن توجه داشت وزن آن است , با افزایش وزن سازه قیمت آن هم افزایش می یابد در حالی که خریدار به دلیل ارزان تر بودن سوله دست دوم نسبت به سوله نو این نوع سوله را انتخاب نموده است .

در خرید سوله دست دوم چند مورد حائز اهمیت است که شامل : طول ، عرض و ارتفاع (جهت مکان مورد اجرای سوله) اهمیت ویژه دارد.

در مرحله دوم ، سال سوله سازی ، فرم ساخت سوله ، کیفیت ساخت سوله ، دقت سوراخ کاری فلنچ اتصالات و زاویه برش های آن نیز حائز اهمیت است.

در مرحله سوم ،هنگام خرید سوله دست دوم به وزن سوله نیز توجه ویژه ای باید نمود چراکه علت استفاده از سوله دست دوم ارزانتر بودن آن نسبت به سوله نو میباشد.

تمام این موارد در سوله فروشی حومه تهران رعایت شده است. اجاره سوله یکی دیگر از اتفاقاتی است که احتمال رخ دادن آن کم نیست به این معنا که ممکن است افرادی مایل باشند برای مدتی مثلا به جای خرید سوله در تهران و یا خرید سوله در اصفهان و ... به صورت آزمایشی سوله ای اجاره کرده و یا حتی به دنال خرید سوله دست دوم باشند.این افراد می توانند برای خرید سوله در حومه تهران اقدام نمایند.


  • haamed web
  • ۰
  • ۰

لیست شرکت های سوله سازی

سوله ها از اتصال اسکلت های فلزی ساخته می شوند اسکلت ها از جنس فلز فولاد هستند و درداخل کارخانه تولید می شوند و به سه نوع متفاوت تقسیم می شوند :

سوله های خرپایی

سوله های UBM

سوله های تیرورقی

سوله ها در موارد مختلفی استفاده می شوند :

o سوله های تعمیرگاه ها

o سوله های نمایشگاهی

o سازه های شهربازی

o سوله های ورزشی (مانند استخرها )

o پل ها

o پارکینگ ها

o صنایع (مانند کشتی سازی )

سوله سازی و مراحل آن

برش 

مونتاژقطعات

جوش کاری قطعات

مونتاژ نهایی قطعات

جوش کاری نهایی قطعات

تمیزکاری

رنگ کاری سازه

در ساخت سوله از متریالی استفاده شده که برخی از آن ها را در ذیل آورده ایم :

حلال ها

تیرآهن

انواع سیم جوش

قوطی

میلگرد

ضد زنگ

پیچ و مهره

تیر ورق های فولادی

سوله هایی که با اصول دقیق مهندسی ساخته شوند هم کیفیتشان به حداکثر می رسد هم طول عمر و دوام بیش تری پیدا می کنند.

با توجه به این که امر سوله سازی به یک مورد فراگیر در کشور بدل شده است و بهره برداران، برای کاربری های متفاوت اقدام به ساخت سوله ها می کنند ، می توان گفت که به جز سوله سازی در تهران، سوله سازی مشهد، سوله سازی اردبیل و نیز سوله سازی اصفهان نیز جزو به نام ها در لیست شرکت های سوله سازی  می باشند.

سازنده سوله که لزوما بایستی افرادی متخصص باشند ، در کار تولید این سازه ها حتما و قطعا باید تجهیزات سوله سازی به روز را در اختیار داشته باشند تا بتوانند سازه ای با کیفیت را به مشتریان تحویل دهند.


  • haamed web