ساخت سوله

سوله سازی - خریدی سوله - سوله سبک - ساخت سوله - فروش سوله

ساخت سوله

سوله سازی - خریدی سوله - سوله سبک - ساخت سوله - فروش سوله

نوین سوله سازنده سوله در انواع مختلف
سوله های خرپایی - سوله تیرورقی - سوله یو بی ام
ساخت سوله - خرید و فروش سوله - سوله دست دوم


جهت استعلام قیمت و مشاوره با شماره زیر تماس بگیرید

09199911554

  • ۰
  • ۰

آیا باید دوربین مداربسته آنالوگ را با دوربین مدار بسته دیجیتال تعویض کنیم؟

اگر قصد تعویض دوربین مداربسته آنالوگ را با دوربین مداربسته دیجیتال دارید بایستی اطلاعاتی کافی هم از انواع دوربین های مداربسته آنالوگ داشته باشید و هم از دوربین های مداربسته دیجیتال .

انواع دوربین های مداربسته دارای تفاوت هایی بارز با یکدیگر هستند پس از کسب اطلاعات در این باره می توانید اقدام به تعویض دوربین مداربسته خود نمایید .

در این مقاله چگونگی کار دوربین مداربسته آنالوگ را همراه با تفاوت آن ها با دوربین های IP را شرح خواهیم داد :

چگونگی کار دوربین آنالوگ؟

دوربین های آنالوگ با حسگر CCD و گاهی با CMOS عرضه می شوند و سیگنال های ویدیویی حاصل از سنسور به صورت دیجیتال پردازش شده ولی قبل از انتقال نیاز است که به صورت آنالوگ برگردد تا بتوان آنرا توسط سایر تجهیزات آنالوگ مانند تلویزیون دریافت نمود.

تفاوت بین دوربین های آنالوگ و IP

تفاوت اصلی بین دوربین های آنالوگ و IP به استفاده از روش انتقال سیگنال های ویدئویی و در نهایت  سیستم فشرده سازی و یا کد گذاری می باشد. باز هم تاکید می شود که  اصطلاح “IP” در دوربین های آی پی و یا “شبکه” در دوربین تحت شبکه تنها به روش انتقال اشاره دارد.

این مهم است که بدانیم اکثر دوربین های مدار بسته IP تولید شده در واقع دارای CMOS و یا CCD آنالوگ می باشند که با تبدیل آن به دیجیتال به سادگی ویدیو دیجیتالی را انتقال می دهند. در حالی که این گیج کننده بنظر می رسد، شما باید از ابتدا به چگونه بوجود آمدن ویدیو دقت کنیم. سنسورهای آنالوگ نور را به سیگنال های آنالوگ تبدیل کرده و سپس اطلاعات به دیجیتال تبدیل می شوند. اگر انتقال بصورت دیجیتالی صورت گیرد مانند دوربین های IP و یا تحت شبکه، آن را کد گذاری کرده (دیجیتالی و فشرده شده) و در امتداد یک شبکه منتقل می کند.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی