ساخت سوله

سوله سازی - خریدی سوله - سوله سبک - ساخت سوله - فروش سوله

ساخت سوله

سوله سازی - خریدی سوله - سوله سبک - ساخت سوله - فروش سوله

نوین سوله سازنده سوله در انواع مختلف
سوله های خرپایی - سوله تیرورقی - سوله یو بی ام
ساخت سوله - خرید و فروش سوله - سوله دست دوم


جهت استعلام قیمت و مشاوره با شماره زیر تماس بگیرید

09199911554

  • ۰
  • ۰

فروش سوله دست دوم

صنعت سوله سازی در سال های اخیر دارای پیشرفت های زیادی بوده است و توانسته به عنوان رقیب خوبی برای ساختمان سازی ها مطرح شود. در این بین فروش سوله دست دوم نیز برای  آن دسته از افرادی که توانایی خرید سوله های نو راتندارند و یا برای مدت محدودی اقدام به استفاده از سوله ها می کنند رواج پیدا کرده است.

منظور از سوله دست دوم چیست ؟

به دلیل آنکه هزینه های ساخت و طراحی سوله بسیار کار زمان گیری می باشد به همین منظور کسانی که به دنبال راه اندازی کارخانه می باشند سعی بر آن دارند که از سوله دست دوم ارزان به دلیل قیمت مناسب استفاده کنند. سوله های دست دوم به سوله هایی اطلاق می شوند که یک بار توسط کارخانه ای مونتاژ و دمونتاژ شده است در اصطلاح فولاد استفاده شده در سوله دست دوم قبلا در سوله دیگر استفاده شده است به همین دلیل قیمت سوله دست دوم بسیار مناسب تر از سوله نو و پیش ساخته است.


همانند سوله های نو؛ سوله دست دوم در حد نو نیز، دارای سه نوع سوله خرپایی، یو بی ام و تیرورقی می باشند. لیست قیمت سوله دست دوم با توجه به نوع سوله به صورتی است که تا حدودی به میزان مصالح به کار رفته نیز بستگی دارد. سوله های تیر ورقی سوله های قدیمی می باشند اما مصالح به کار رفته در آن مرغوب است و چون فولاد زیادی در آن به کار رفته است به همین دلیل قیمت بالایی دارد  سوله های یو بی ام نیز همین ویژگی را دارا می باشند و فولاد زیادی در آنها به کار رفته است این نوع سوله نیز از نظر کیفیت از سوله های تیرورقی بالا تر بوده و قیمت بیشتری را دارا  هستند اما سوله های خرپایی با کیفیت بسیار بالاتر و وزنی سبک تر با مقاومتی عالی دارای قیمت بسیار پایین تر می باشند. و قیمت خرید سوله دست دو آن ها نیز مقرون به صرفه تر است.



جهت استعلام قیمت و مشاوره با شماره زیر تماس بگیرید

مدیر فروش : نوین سوله

09199911554