ساخت سوله

سوله سازی - خریدی سوله - سوله سبک - ساخت سوله - فروش سوله

ساخت سوله

سوله سازی - خریدی سوله - سوله سبک - ساخت سوله - فروش سوله

نوین سوله سازنده سوله در انواع مختلف
سوله های خرپایی - سوله تیرورقی - سوله یو بی ام
ساخت سوله - خرید و فروش سوله - سوله دست دوم


جهت استعلام قیمت و مشاوره با شماره زیر تماس بگیرید

09199911554

  • ۰
  • ۰

هزینه ساخت سوله


مانند هر ساخت و ساز دیگری در رابطه با ساخت سوله که امروزه رواج زیادی هم پیدا کرده است، در ساخت سوله ابتدا باید یکسری فاکتورها را در نظر داشت یکی از این فاکتورها هدف و کاربرد آن است که باید به طور دقیق مشخص شود که به چه منظوری قرار است از این سوله استفاده شود چون روش و نحوه ی ساخت سوله بنا به کاربری آن تعیین می گردد به طور مثال؛ در ساخت سوله ورزشی نیاز به سازه ای با دهانه بزرگ داریم  تا محدودیتی در آن وجود نداشته باشد پس باید روشی را انتخاب کنیم که ساخت دهانه آن هزینه ی اضافی و گزافی در پی نداشته باشد .

طراحی و ساخت سوله های استانداردباید به وسیله مهندسین و افراد آموزش دیده ای انجام می شود که مهارت کافی را در این زمینه داشته باشند و بتوانند از عهده ی این مهم برآیند زیرا ساخت اصولی و دقیق سوله نیاز به دانش زیادی در زمینه صنعت سوله سازی دارد . بدیهی است عدم توجه و دقت کافی در این زمینه سبب ضرر های هنگفتی خواهد شد که صرفه اقتصادی این سازه ها را از بین خواهد برد .

در رابطه با هزینه هایی که ساخت سوله ها برای ما به همراه دارند توجه به این نکته ضروری می باشد که؛ هزینه ساخت سوله بر اساس وزن سازه ساخته شده بر حسب کیلوگرم محاسبه می شود. وزن سوله ها بر اساس دهانه، ارتفاع کنار سوله، توناژ جرثقیل سقفی (در صورت وجود) ، محل احداث سوله از لحاظ آب و هوایی ( مقدار برف و شدت باد) و عوامل دیگر متفاوت هستند.

عامل مهم دیگر در هزینه ساخت سوله که به صورت ضمنی ما را به ساخت سوله ارزان هم سوق خواهد داد ، تخصص و تجربه محاسبه کننده در طراحی و تهیه نقشه است که گاها تا بیشتر از 100% در وزن سوله تاثیر گذار می شود. این موضوع بدین معنی است که زمانی با یک سوله با ابعاد مشخص با دو نقشه متفاوت از لحاظ وزنی تا بیشتر از 2 برابر با هم اختلاف وزن ( و لذا اختلاف هزینه ) دارند و به عبارت دیگر در صورت طراحی بهینه  با هزینه ساخت یک سوله می توان 2 سوله ساخت.

ساخت سوله مرغداری، ساخت سوله گاوداری، ساخت سوله دامداری و نیز ساخت سوله صنعتی از جمله سازه هایی هستند که قیمت ساخت سوله در آن ها تقریبا بالاست و به همین دلیل بایستی برای طراحی و تولید آن ها از افراد متخصص بهره بگیریم که میزان هدر رفت هزینه هایمان را به حداقل برسانیم.



جهت استعلام قیمت و مشاوره با شماره زیر تماس بگیرید

مدیر فروش : نوین سوله

09199911554