ساخت سوله

سوله سازی - خریدی سوله - سوله سبک - ساخت سوله - فروش سوله

ساخت سوله

سوله سازی - خریدی سوله - سوله سبک - ساخت سوله - فروش سوله

نوین سوله سازنده سوله در انواع مختلف
سوله های خرپایی - سوله تیرورقی - سوله یو بی ام
ساخت سوله - خرید و فروش سوله - سوله دست دوم


جهت استعلام قیمت و مشاوره با شماره زیر تماس بگیرید

09199911554

  • ۰
  • ۰

سوله ارزان


امروزه همراه با گسترش استفاده از سوله ها برای فعالیت و مشاغل گوناگون ، علی رغم داشتن ویژگی مقرون به صرفه بودن به نسبت ساختمان ها ، بسیاری از افراد به دنبال استفاده و ساخت سوله سبک و ارزان می باشند تا بتوانند در کنار استفاده از منافع آن کم ترین هزینه را برای ایجاد مکان مورد نظر متحمل شوند.


در این جا راه حلی برای افرادی که به دنبال استفاده از سوله ارزان می باشند ارائه می شود. آن هم این که می توانند از سوله سبک خرپایی و سوله فوق سبک صنعتی  برای موارد مصرفی خود بدون محدودیت در ساخت بهره ببرند. چرا که هزینه ی ساخت این سوله سبک به دلیل کاربرد کمتر فولاد در آن ها ، کاهش یافته و در شمار سوله ارزان با وزنی بسیار سبک و امکان نصب و جابه جایی سریع و آسان قرار گرفته اند.


همچنین در راستای توجیه مقرون یه صرفه بودن ساخت سوله های سبک می توان به این مورد اشاره کرد که ساخت این سوله ها به این دلیل که قابلیت گستردگی بار بر روی زمین را دارند، میزان مصرف بتن و فولاد برای ساخت پیکره ی آن ها به حداقل ممکن رسیده و در مواردی به کاهش  درصدی نسبت به یازه های قدیمی تر و سنتی می رسد.


سبک ساخت سوله سبک قوسی به گونه ای است که علی رغم داشتن استحکام زیاد برای تحمل بارهای جانبی مانند بار برف و زلزله و باد و … ، پوشش های سقف و دیواره ها را در دورن خودش جای داده و همین امر به صرفه ی اقتصادی آن ها در قیاس با سازه های سنتی افزوده است.


 با توجه به توضیحاتی که در فوق در راستای قیمت سوله داده شد، این مطلب به ذهن متبادر می شود که در مجموع با در نظر داشتن مراحل صفر تا صدی ساخت سوله ها، قیمت هر متر مربع سوله سبک در قیاس با ساختمان ها . یا حتی انواع دیگری از سوله ها، کاهش چشمگیری دارد و می تواند در ضمن داشتن فواید زیادریال برای ما مقرون به صزفه نیز باشد.


که البته در همین حوزه می توان برای کاهش هر چه بیشتر هزینه ها، حتی سوله سبک دست دوم را نیز مورد بهره برداری قرار داد.


 


جهت استعلام قیمت و مشاوره با شماره زیر تماس بگیرید

مدیر فروش : نوین سوله

09199911554


  • ۹۷/۰۱/۲۲
  • haamed web