ساخت سوله

سوله سازی - خریدی سوله - سوله سبک - ساخت سوله - فروش سوله

ساخت سوله

سوله سازی - خریدی سوله - سوله سبک - ساخت سوله - فروش سوله

نوین سوله سازنده سوله در انواع مختلف
سوله های خرپایی - سوله تیرورقی - سوله یو بی ام
ساخت سوله - خرید و فروش سوله - سوله دست دوم


جهت استعلام قیمت و مشاوره با شماره زیر تماس بگیرید

09199911554

  • ۰
  • ۰

سوله سبک

سوله سبک در اصطلاح به سازه‌های فلزی گفته می‌شود که سقف آن‌ها به صورت شیب‌دار طراحی و ساخته می‌شود.

طراحی سوله مراحلی بسیار پیچیده ای را دارا می باشد. چرا که نیازمند محاسباتی دقیق می باشد. همچنین طراحی و ساخت سوله شیوه های استانداری را دارا است. شیوه ی طراحی سوله در زیر نظر مهندسین حرفه ای می بایست انجام گیرد چرا که کمترین بی دقتی می تواند منجر به هدر رفتن وقت و هزینه و یا خسارت های جبران نا پذیری گردد. سوله های فلزی جایگزین بسیار مناسبی برای سوله های بتنی می باشند.

استاندارد های سوله به صورتی است که شیب استاندارد سوله در ایران با توجه به میزان بار برف ۲۰ درصد می باشد.

سوله سبک ویژگی‌های زیادی دارد که توجه افراد را به خود جلب کرده است و در بسیاری از پروژه‌ها از این نوع سازه برای اسکلت استفاده می‌شود. البته سوله سبک تنها بخشی از صنعت سوله سازی محسوب می‌شود و گزینه‌های دیگری نیز وجود دارد:

1. سوله فوق سبک یا همان سوله لوله‌ای

2. سازه های ورقی خود نگهدارنده

3. سازه های چادری

کاربرد اصلی سوله فوق سبک صنعتی در جاهایی است که نیاز به دهانه بزرگ باشد. برای مثال کارخانه‌ها، انبارها، تعمیرگاه‌ها، فروشگاه‌ها و سالن‌های ورزشی از جمله جاهایی هستند که برای اسکلت آن‌ها می‌شود از سوله استفاده کرد.

سوله های سبک به دلیل قابلیت جابه جایی که دارند می توانند در کمترین زمان ممکن نصب و اجرا شده و بعد از آن هم چنان چه کاترفرما قصد تغییر محل کاربری را داشته باشد می تواند به راحتی اجزای آن ها را دمونتاژ کرده وسازه را مجددا در مکان جدید به راحت ترین صورت ممکن نصب کرده و سوله سبک و ارزان را مورد بهره برداری قرار دهد.

سوله سبک قوسی و سوله سبک خرپایی از انواع پرکاربرد سوله های سبک می باشند که پایین بودن هزینه ساخت سوله سبک در آن ها ، یکی از دلایل عمده ی توجه صنعتگران به ساخت این نوع از سازه می باشد.

قیمت هر متر مربع سوله سبک به دلیل کاهش فولاد به کار رفته در ساخت آن ها، به شدت کاهش یافته و این سازه ها به سوله ارزان مشهور شده اند. 


جهت استعلام قیمت و مشاوره با شماره زیر تماس بگیرید

مدیر فروش : نوین سوله

09199911554


  • ۹۷/۰۱/۲۲
  • haamed web